Tokijo šiaurės vakarai   1 comment

Kasmet išsiruošiu į bent vieną ilgesnę kelionę su dviračiu. Pernai myniau prie Fudži kalno, užpernai – prie vandenyno, o šiemet, kiek netikėtai, į Tokijo šiaurės vakarų pusę. Sakau netikėtai, nes kelionę sugalvojo čia gyvenanti Vika, o aš tik prisijungiau palaikyti kompaniją. Pats tikriausiai nebūčiau išsiruošęs būtent šiomis dienomis kažkur važiuoti. Maršrutas atrodė štai taip, iš viso apie 100 km. Didesnė jo dalis jau už Tokijo ribų, gretimoje Saitamos prefektūroje.

Kelionė kažkuo ypatingu nenustebino. Atrodo, kad jau pripratau prie japoniškų vaizdų, ypač miestietiškų. Matomai reikės kitais kartais pasidomėti, kur netoliese yra dviračiais pasiekiamų išskirtinesnių gamtos kampelių.

_IGP1508

Kaip visada išvykstant iš Tokijo reikia ilgai važiuoti per miestą. Ten, kur geresnės šalikelės, minti visai nieko, bet jeigu prastos arba visai nėra, tenka nuolat saugotis mašinų. Plius dar visokie viadukai, perėjos, sankryžos… Tokie miestietiški keliai sudarė beveik du trečdalius viso maršruto.

_IGP1462

_IGP1464

Po truputį atsiranda daržai:

_IGP1463

Ir galiausiai Arakavos upės pakrantė:

_IGP1466

_IGP1469

Prie jos nutiestais keliukais minti smagu: lygu, nėra mašinų, yra į ką pasidairyti. Pakrantėse įrengta sporto aikštelių, daug golfo aikštynų.

_IGP1470-_IGP1484

_IGP1486

_IGP1497

Paupiai ir prie jų esantys tiltai yra populiarios benamių gyvenamosios vietos. Gan daug jų palapinių šen bei ten pristatyta.

_IGP1487_8_9_tonemapped

_IGP1490_1_2_tonemapped

_IGP1494

Dar toliau išdysta ir dirbami laukai:

_IGP1501_2_3_tonemapped

Nuo upės pasukome į vakarus, mažesniais keliukais.

_IGP1520

_IGP1512_3_4_tonemapped

Prasukome Kavagojos miestelio pakraščiu. Apie jį jau truputį rašiau anksčiau, kad populiarus turistų taškas. Stabtelėjome tik prie vienos šventyklos.

_IGP1526_7_8_tonemapped

_IGP1535_6_7_tonemapped

_IGP1523

Tik tos šventyklos vėliavėlių spalvos… ar jums jos neatrodo įtartinos? Gal čia koks sąmokslas slypi už jų? Baisu tiesiog ;-)

_IGP1524

Po šventyklos ilgoka atkarpa labai nesmagaus kelio. Tikėjomės, kad jis mažesnis, bus ramus, bet paaiškėjo, kad labai populiarus ir ypač tarp visokių sunkvežimių.

_IGP1539

Aišku, negali skųstis miesto apsuptimi, jeigu sugenda dviratis. Prakiurus Vikos padangai, stabtelėjom prie prekybos centro. Bandėm taisyti, bet nepavykus ėjau paklausti netoliese prie bankomato stovinčių žmonių, ar nėra šalia taisyklos. Viena moteris paaiškino, kur ją rasti, o paskui pati prie mūsų priėjo ir pasisiūlė pavežėti. Laiko sugaišom, bet palyginti greitai prikėlėm dviratį ant ratų :-)

_IGP1543

_IGP1546

Truputį po pietų pasiekėm savo kelionės rato viršų, netoli Koma stoties. Vietos ten žalesnės, kaimiškesnės.

_IGP1548_49_50_tonemapped

_IGP1552_3_4_tonemapped

Netoliese prasideda kalnai ir kylant į juos būtų galima dar daugiau natūralesnės gamtos surasti, bet… mums jau reikia sukti atgal, nes norime tą pačią dieną sugrįžti. Tad pabraidžioję upėje ir pavalgę pietus vėl sėdam ant dviračių.

Atgal kelias namų apsuptyje, bet bent jau pusė jo turi visai smagius dviračių takelius.

_IGP1567_8_9_tonemapped

Netikėtai ir tvartą vidury miesto užtikome:

_IGP1576

Daugiau kažko įdomesnio ir neįvyko. Po truputį pradėjo temti ir namus pasiekiau tik apie 8 val. vakaro. Kurį laiką su ilgesnėm dviračių kelionėm būsiu ramus :-)

P.S. laisvė rinktis:

_IGP1558

Posted 2013/04/18 by linasd in Japonija

Tagged with ,

One response to “Tokijo šiaurės vakarai

Subscribe to comments with RSS.

1. Laisvė rinktis :D

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )