Likučiai   1 comment

Truputis praktinės patirties, likusios iš kelionės, ir kelios padrikos nuotraukos, kurios nepateko į praėjusius įrašus.

Transportas. Keliaujant Azijoje praverčia žinoti kelis pigių avialinijų pavadinimus: AirAsia, Peach, JetStar, Tiger… Be jų yra ir keletas smulkesnių. Paderinus kelionę prie pigių bilietų, galima nemažai sutaupyti. Judant žeme, autobusų ir traukinių kainos panašios. Borneo saloje belieka tik autobusai ir laivai.

Saugumas. Per visą kelionę nieko blogo nenutiko. Žmonės pasirodė draugiški, bet ir mes į rizikingesnes situacijas nesivėlėme. Pinigus ir dokumentus saugojome, kitus daiktus taip pat prižiūrėjome, bet iš bendros atmosferos atrodė, kad niekas labai ten ir nesitaiko jų nugvelbti.

Sveikata. Taip pat nieko nenutiko, bet pastangų įdėjome: pirkdavome vandenį arba gerdavom filtruotą (hosteliai turėdavo filtrus), prieš valgį plaudavome rankas, o jei nėra kaip, tada su alkoholinėm servėtėlėm valydavomės, rinkdavomės tvarkingesnes užeigėles, vaisius plaudavom ir lupdavom, į mišką eidami purškėmės nuo uodų (šie nešioja maliariją ir dengė gripą). Skiepytis nesiskiepijom, bet planuojant būti ilgesnį laiką atokesnėse vietose arba pasirinkus rizikingesnes šalis, tikriausiai verta.

Pinigai. Visur keityklos priima dolerius, eurus, kinų juanius ir japonų jienas. Aišku, tinka ir aplinkinių šalių valiutos. Geriausi kursai pigiausiose šalyse (mūsų atveju – Malaizijoje), miestų centruose. Turtingesnėse matomai išlaidų daugiau, tai ir kursą kilsteli. Niekur nebuvo keitimo mokesčio, telieka geriausią kursą pasiieškoti.

Informacija. Praverčia Lonely Planet ar kitokia kelionių knygą, ją galima keliaujant laisvu laiku autobuse ar traukiny skaitinėti ir taip kažką įdomaus surasti. Praktiškos informacijos turi ir wikitravel arba tripadvisor. Miestuose galima užeiti į turizmo skyrius, bent jau žemėlapių pasiimti.

Gal ir viskas. Jeigu kažko nepaminėjau, klauskite :-)

Istorijos pabaigai truputis nuotraukų. Reklamos Malaizijoje:

_IGP8160

Skalbimo diena:

_IGP8093

Singapūro oro uoste visi tualetai turi po savo nuolat budintį tvarkos palaikytoją, o prie išėjimo kabo ekranėliai, kuriame galima įvertinti jo darbą.

_IGP8168

Oro uosto kambarėliai:

_IGP0527

Katinas Brunėjaus turguje vagia krevetes:

_IGP9441

Posted 2013/04/11 by linasd in Kita

Tagged with

One response to “Likučiai

Subscribe to comments with RSS.

1. Tas kokybės vertinimo aparatas tualete buvo mano pirma nuotrauka atvykus į Singapūrą :)

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )