Taipėjus (2)   2 comments

Antros dienos Taipėjuje vakaras prabėgo Šilino turguje, kuris neva didžiausias ir verčiausias aplankyti iš visų miesto turgų. Dydis jo tikrai nemažas, bet ar daugiausiai įspūdžius paliks, galima ir ginčytis. Bent man jau praėjusį kartą paminėtas netoliese buvęs turgelis atrodė išskirtinesnis, nes Šilinas sumodernintas, prekiautojai į kioskelius ar kaip kitaip tvarkingiau po stogu sudėlioti, nevyksta tiek daug improvizuoto veiksmo tiesiog ant gatvės.

_IGP0331

Netoli turgaus radom ir vietą pavalgyti. Vėl bufeto stiliaus su visokia kiniška sojų ir kviečių „mėsa“. Už 10lt sočiai privalgai. Tuo metu toks maistas jau buvo pradėjęs kartotis, todėl nebuvo kažkas ypatingo, bet dabar žiūrint vėl labai skaniai atrodo :-)

_IGP0328

_IGP0326

Bevaikštant turguj praėjome ir pro ryškiai raudoną kiniška šventyklą. Apie jas tuojau pat šiek tiek daugiau, bet…

_IGP0333

…prieš tai persikelkime į paskutinę trečią dieną. Iš ryto pavaikštinėjom po savo rajoną, kuris gal savaitgalio proga, o gal ir ne, buvo šurmulingas ir pilnas įvairiausių įvairius dalykus darančių žmonių.

_IGP0376

_IGP0379

_IGP0372

_IGP0385

_IGP0397

_IGP0400

Prie centrinio parkelio aikštės stoviniavo budistų vienuolės (kažkodėl čia tik moteris vienuoles pavyko pamatyti), netoli stovėjo mašiniukas, kuriame pardavinėjo kažkokias garso kasetes, šalimais sėdėjo grupelė vyrų, vienas iš jų su popieriniu maišeliu ant galvos (nuo saulės gal?), o aikštėje šoko grupelė moterų neaišku kokį šokį.

_IGP0408

_IGP0416

_IGP0421

_IGP0413

Tokioje spalvingoje aplinkoje laukėm atvykstančio Kęsto, galbūt virtualiai pažįstamo iš blogo apie Taivaną. Pakalbėję, pasitarę sėdome į traukinį ir nudardėjome visai dienai truputį už Taipėjaus ribų, į Sanxia ir Yingge miestelius. Psirinkimas nenuvylė, vietos turi savitumo. Yingge garsėja keramikos dirbiniais, norint galima nusipirkti indų, skulptūrėlių ar visą puodynę. Tuo tarpu Sanxia turi nuo seno statomą, bet taip ir neužbaigtą šventyklą.

_IGP0428

_IGP0430

_IGP0426

_IGP0432

_IGP0433

_IGP0435

_IGP0500

Minėtoji šventykla (pavadinimu Zushi) nedidelė, ne tokia ryškiai raudona kaip kitos, bet nuo grindų iki lubų išdailinta įvairiausiais smulkiais dirbiniais. Kur pasisuksi, ten kažką pamatysi. O jeigu prieisi arčiau, išryškės dar daugiau detalių.

_IGP0485

_IGP0451

Statybos tebevyksta:

_IGP0452

Ne per toliausiai nuo šventyklos radom vegetarišką užeigėlę. Meniu visiškai kiniškas, bet su Kęsto pagalba iššifravom ir išbandėm koldūnų bei makaronų sriubos su tofu. Pirmųjų nuotraukos neturiu, o sriuba štai tokia:

_IGP0489

Grįžom į Taipėjų jau sutemus, bet dar turėjom laiko pakartoti apsilankymą Loving Hut restorane su skaniaisiais pyragais. Tuos, kurių nepavyko išragauti, pasiėmėm išsinešimui, kad kitą rytą oro uoste ką turėtume :-)

_IGP0289

_IGP0512

_IGP0515

Taipėjus tikriausiai dar ilgai su tais pyragais asocijuosis, nes labai jau jie skanūs, o Japonijoje tokių nerandam :-)

Kitą dieną iš pat ryto keliavom į oro uostą. Pasėdėjom porą valandą belaukdami skrydžio, susiradom savo lėktuvą ir neilgai trukus jau buvome Osakoje. Japonija pasitiko vis dar žiemišku oru, pilkais laukais ir vaizdais, prie kurių jau akys pripratę. Nelabai mes ja džiaugėmės, norėjosi, kad atostogos dar tęstųsi. Reik tikėtis, kad sekančių neteks ilgai laukti.

_IGP0534

_IGP0537

Posted 2013/04/09 by linasd in Kita

Tagged with

2 responses to “Taipėjus (2)

Subscribe to comments with RSS.

1. Labai įdomu paskaityti įspūdžius apie Taivaną kitų akimis… Atvažiuokit dar kada :) Eisiu tų pyragų pavalgyti ir įdėsiu nuotraukas, gal jos paskubins kitą vizitą :)

• Anksčiau ar vėliau turėtume sugrįžti. Aišku, jeigu surastum dar vieną gerą pyragų vietą, gal ir greičiau prisiruoštume :-)

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )