Apšokinėjimo kultūra   Leave a comment

Tikriausiai dauguma yra girdėję, kad Japonija pasižymi aptarnavimo kokybe. Klientai čia gerbiami, jais siekiama visakeriopai pasirūpinti, parodyti dėmesį ir palikti gerą įspūdį. Visa tai smagu, bet kartais šiek tiek persistengiama ir prasideda, kaip aš sakau, „apšokinėjimas“ – bereikalingas ir kartais įkyrus arba gluminantis aptarnavimas. Pavyzdžiui, pirkinių maišelio panešimai iki išėjimo, palydėjimai ir atsilankstymai prie lifto, perdėti atsiprašymai, jeigu atsiranda kokių nors netikėtų nepatogumų. Keli kiti atvejai:

– du darbuotojai perspėja pėsčiuosius apie ant žemės nutiestą kabelį

– viena liftininkė dirba viduje, o kita informuoja, kad liftas važiuos į viršų

– pagarba atvykstančio traukinio keleiviams

– automobilių aikštelės ypatumai

O čia tiesiog apie aptarnavimą ir mandagumą:

– degalinėje

– kelio darbininkai

– atsiprašanti ir dėkojanti už praleidimą policija (tas pats būna ir su greitosiomis)

Posted 2012/10/05 by linasd in Japonija

Tagged with

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: